Gebedsavonden

Samen op de bres

Gebedsavonden

1 Thessalonicenzen 5:16-18 ~ Verblijd u altijd. Bid zonder ophouden. Dank God in alles. Want dit is de wil van God in Christus Jezus voor u.

Al in de jaren ’60 heeft God gesproken dat de Banier een bedehuis zou zijn voor alle volkeren. Dit is een opdracht die we als kerk serieus willen nemen. Het gebed is de motor van elke christen en van elke gemeente! Bidden is ook iets wat we moeten leren en waarin we kunnen groeien. De discipelen vroegen ook al aan de Here Jezus: “Heer, leer ons bidden!” Er zijn verschillende manieren van bidden die ook allemaal een ander doel hebben. Bijvoorbeeld, jouw stille tijd met God is jouw persoonlijke toewijding iedere dag aan Hem, waar je jouw persoonlijke hartszaken bij Hem brengt en waar Hij ook tot jou wil spreken. Maar de gebedsavonden zijn juist bedoeld om voor de gemeente te bidden; dat is ook een andere manier van bidden. Op die avonden leer je juist om voorbede te doen en in gebed te strijden in de hemelse gewesten (2 Kor. 10:3-6) waarbij de Heer ook profetisch kan spreken tot de gemeente. Tijdens deze avonden bidden we o.a. voor de bedieningen binnen de gemeente, voor mensen die ziek zijn, voor de regering en ons land en voor andere actuele zaken binnen de gemeente.

We willen je daarom van harte uitnodigen voor onze gebedsavonden!

CONTACTPERSONEN

Thais Mengerink

AGENDA

Ik wil graag meer informatie

NEEM CONTACT MET MIJ OP

Heb je een vraag over de gebedsavonden? Vul onderstaand formulier in.

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Scroll naar boven